assalamualaikum .. 


huh ! da lama da ta update blog neyh , biase larh buzy memanjang kan  . . haha :D

maklum larh duduk asrama , na online pakai ape kan . balek rumah pown dua minggu 

sekali jea , online pown kalau ada mase . balek rumah pown buzy dengan family jea , 

sebok bejalan larh , pegi beli barang larh , balek kampung larh , haihh .. macam macam larh .

penat tahu ? tape tape , na wat cam mane kan ?  lagik pown tahun neyh jea last duduk asrama , 

tahun depan pindah pulak sekolah lain , merantau negeri orang . keh keh . . 

tuihhh ! , sekola yang kaw na pindah toh pown depan rumah kaw jea fara , 

sekola lame kaw kan . haha ;D  ade haty na merantau negeri orang . 

alarh slim dengan bidor lain tempat kan , kire merantau larh jugak toh . . hehe 

ta sabar na pindah sekolah , nak jumpe kawan kawan lame , na jumpe cikgu . 

tapy sekolah slim toh pulak cam nea ? arhhh , peduli kan jea . bukan best pown 

kat situ .. apea yg ade ? peguin hitam toh ade larh kan ? yang di ibarat kan 

punggung kuali  , bak kate bebudak laki sekolah toh , haha :D 

weyh punggung kuali kaw engat aku neyh suke sangat jady junior kaw kea ?

ta hingin larh weyh ! perangai kaw toh pown ta betol lagik , na nasihat orang .

cermin diry toh dulu larh , baru bole nasihat orang .  cehh , depan cikgu 

bukan main lagik kaw baek na mampos kan ? dekat dalam aspuri , macam gampang kan ?

tuduh orang bukan bukan . . ta sedar diri kea ? ? malam malam nampak kain jea terbang ,

orang nye ta nampak langsung . . betol ta ? aku bukan na mengata kaw , tapy aku da ta tahan 

dengan perangai kaw bak kata pepatah ' talam dua muka ' .  tak silap aku larh , 

ak bukan ta nak bangga , tapy ak na bangga larh kan dekat kaw toh , yang aku ta kan 

menghadap muka kaw dah . tiap kali aku tengok jea muka kaw toh teros hilang mood aku 

kaw tahu ta ? na ikot kan haty aku nak jea aku cepuk cepuk muka kaw toh ! 

tapy sabar aku ade tahap , kaw bajet bagos sangat larh kan ?

tapy ta bagos mane pown , semua budak junior mane suke kaw . . kaw tanye larh sorang sorang 

kat diorang sume . sume pakat mengata kaw jea larh weyh ! apea apea pown aku happy 

sebab aku da ta menghadap muka kaw toh lagik , mintak mintak kaw bace post aku neyh !











* aku bukan tak sengaje na update blog pasal kaw , tapy aku sengaje jea na update pasal kaw , 

  da aku pnye blog suke haty aku larh kan , aku punye kesah larh na cakap pasal pea pown ! *



kepade ma*d* ubah ubah larh perangai kaw toh , oke ! sekian terime kasih ;)




No comments: