kerja :')






okayy harini rajin sikit nak update blog . itu pun sebab bosan . HAHA . rasa nye setiap hari bosan kot bila dah habis sekolah ni . duduk rumah je lah den . hikhik . nak keje semua tempat penuh . maklum lah budak bawah ramai keje part time kan -,- sampai budak lepasan SPM mintak keje pon tak dapat . termasuk aku . kesian kan *muka simpati* . auww ngada ngada pulak . okayy takpe lepas korang berhenti kitorang pulak keje . takkan korang tak berhenti pulak kan . sekolah dah nak buka dah . yeahhh ! sekarang ni tak payah sibuk sibuk nak beli barang sekolah dah . just tengok adik aku beli je . HAHA . terasa ganjil tahu tak . bila tiap tiap tahun sibuk beli barang sekolah . ni aku relax je . hikhik . macam tak percaya pulak . dah besar aku rupe nye -,- dah nak masuk 18 tahun dah pun . tapi still muka tak nampak tua kan ? *angguk kepala cepat* . hikhik . umur dah meningkat tapi badan dengan ketinggian still macam budak sekolah lagi . auwww :)
HAHA . ramai tak percaya tahu tak . segan dibuatnye bila orang cakap "alahai badan kecik macam budak baru nak masuk sekolah menengah" . amboi kecik bebenor ke aku ni . heee . last ukur ketinggian haritu dekat sekolah 154 rasenye . kalau tak silap lahh . tinggi jugak kan . haha k perasan aku ni . act , aku nak keje sebenarnye , tapi nak buat macam mana kan . awal tahun depan baru boleh keje . aku dah bosan ni . asyik buat benda yang sama je . baru aku tahu macam mana hidup bebudak lepasan SPM yang duduk rumah . tapi duduk rumah pun keje jugak kan , buat keje rumah semua . ada contoh anak yang solehah tak ? ada kann . hikhik . okayy kengkawan aku ada yang dah dapat kerja . nak keluar dengan diorang pun tak senang . sebab susah takde cuti . hmm kesian korang kan . tapi takpe bergaji . HAHA . masyuk tuh -,- . okayy jeles i . HAHA . okayy takpe takpe tunggu bila aku dah keje nanti kayy . hikhik . my mom sebenarnye suruh ambik lesen kereta cepat . berdebar hati aku dibuat nye . takut lahh -,- . Tapi takpe belum cuba belum tahu kan . so , kite cuba je kayy . usaha tangga kejayaan . sekarang ni tunggu nak pergi daftar je . takda lahh bosan sangat lepas ni . ada aktiviti sikit kan . hmm , ouhh lupa pulak esok bebudak batch 97 amek result kan ? haaa aiyok tak tahu .  hikhik . mesti cuak kan ? tipu lahh kalau korang tak cuak kan . aku dulu pun cuak .  time nak terima result dari cikgu rase macam nak pengsan jea . jantung ni pulak dupdapdupdap . tapi tu bagi pengalaman aku lahh . kalau orang lain tak tahu pulak kan . ada yang cool jea . woaa hebat lahh . ape ape pun goodluck untuk korang .  mintak mintak dapat result yang gempak . tapi jangan putus asa k kalau result tak okayy . yang penting korang dah cuba sehabis baik time PMR haritu . tapi takpe korang boleh cuba lagi time SPM nanti . SPM lagi penting kan . so , korang kene terima hakikat ehh . jangan putus asa tahu ? ingat nasihat akak farra ni k ? HAHA . over lebih pulak aku ni . biar lahh   aku nak bagi semangat dekat diorang . hikhik . GOODLUCK . okayy dah penat menaip ni . kalau taip panjang panjang nanti bosan pulak kan . sudah cukup cukup sudah cukup sampai disini sajaaaaa .... bye bye .

   



                                                                                                                 # farra dolce #





No comments: