:'(




hi everyone :) how's your day ? agak bosan time cuti ni kan ?
seriously , ta tahu na buat ape . kawan-2 ade yang dah keje .
nak keje jugak lahh macam ni dari duduk rumah tak buat ape kan .
esok last paper . tu pun seni :) Ya Allah , ape aku nak lukis esok . tangan aku bukannye berseni pun . takutnye . mintak-2 datang lahh ilham esok untuk melukis . HAHA :) aminn . hmm , malam tadi aku tak boley tidur . tibe-2 migrain . ta tahu kenape boley jadi macam tu . sampai leher pun sakit . tak penah macam ni . bila bangun rase macam nak pitam . pagi tadi pegi check up . doktor bagi ubat . then , suruh rehat . ya allah punye lahh sakit kepala aku ni . nak tidur pun tak boley . sampai terpakse pejamkan mata . ta sedar aku teros tidur . punye lame kot aku tidur dari pukul 12 sampai pukul 3 . then , sambung balek tidur pukul 4 sampai 5.30 . lega sikit rasenye . takut kalau time exam nanti sakit . mintak-2 ta sakit dah . aminn . doakan farra cepat sembuh tau :)

No comments: