SPM candidates




 hey :) punya lame aku ta update blog . last update bulan 3 .

 punye lame kan >,< HAHA . busy memanjang almaklum lah nak 

 SPM sibuk bace buku , HAHA puihhh . bace buku pon kekadang 

 jea :) ni semua laptop punye pasal lahh aku ta boleh na update.

 tibe-2 rosak . na update gune tab ape pon ta boleh . huuaaaa ~

 ni pon aku baru habes trial SPM , memang susah kot . macam 

 biase math lah yang paling susah . aku langsung ta minat math .

 seriously ,aku ta minat dari dulu lagi . ta tahu lah macam 

 mana na SPM nanti . trial ni pon nasib baik lulus . SPM pon 

 dah dekat , lagi bape hari jea lagi . Ya Allah , takot nye :(

 semua orang nak berjaya kan ? termasuk lah aku . aku na parents

 aku happy bile result SPM keluar nanti . aku ta nak hampakan 

 diorang . ibu selalu pesan yang aku kena belajar rajin-2 , 

 tunjukkan contoh yang baik dekat adik-2 . okayy aku anak sulung

 memang patot pon ape yang ibu aku cakap tu . 

 Insyaallah SPM ni aku buat betol-2 . ni lah penentu masa depan 

 aku . lepas ni kena hidup berdikari sikit . dah besar kan  .

 hehe ;) sekarang ni aku kena study , study , study sampai SPM 

 nanti . kalau boleh na buang mood malas aku tu . biar rajin 

 sikit . HAHA . korang doa kan aku berjaya tau <3







No comments: