sayang mereka ♥

assalammualaikum , 


ehem ehem . samat petang sume :)


woaaa mendung jee ary neyh kan >,< 


suke suke , tade lhaa macam selalu asyik panas jee .


hehe :) alorhh ~ besok da sekolaa lhaa pulak . 


haihh . malas ouhh na pegi . malas na beratur pagi pagii .


membosan kan lhaa . tapy kene jugak pegi , kene pakse diri 


neyh jugak , kalau ta sampai bile bile malas kan >,< 


hehehe . okay okay tadik bukak muka buku jap , dah punye lame 


online baru perasan ade sorang kawan kite da remove kitee ,


auuwww sampai haty kan ? tape tapee . ta keshah . HEHE  . 


kene redha okay . bukan sume orang suke kite kan . 


"hey , budak aku ta keshah lhaa kaw remove aku sekali pown" . 


aku anggap kaw kawan aku jee pown , tapy kaw na lebey dari tuh .


haihh , aku sendiri pown ta paham kenape . oppss maaf kalau 


terase . hihi :) okay aku memang jenis suke berkawan , 


memang ta salah kalau aku anggap kaw kawan sekali pown .


kaw kene terime kan . tapy tapee lhaa , aku ta keshah lhaa 


sume tuh . tuh hak kaw .  paham ? okay lupe kan sume tuh 


yee ~ tade berkaitan ngan tajuk kali neyh . 








okay kite berbalik pade tajuk , 


sayang mereka ♥ ? siape ? siape ?


HAHA , kaka ngan adek kite lhaa ;)


dioarang terbaek lagik terhebat taw ta .


okay kite na diorang taw yang kite sayang


diorang , diorang pown sayang kite kan ?


memandai aku jee . HAHA ;) keshah pulak aku kan ^_^ .


kat bawah neyh pic tomey diorang , tengok lhaa .


promote muke diorang yang omey neyh :D













                    yang cun melecun neyh adek lidya .omey kan ?


             neyh pulak adek ayra , cam anak patung jee :)
              yang cantik neyh pulak kaka bella , serius memang cantik
 
 eh neyh bukan anak patung lhaa , neyh orang . neyh kak bee .            omey jee :)





okay neyh lhaa kite , hehe . :)






No comments: