okay pagi pagi lagik dah bangun dari tidur ^_^ , 
tuh pown ibu gerak . aryny kena pegi S.M.K.syeikh abdul ghani , 
pegi daftar untuk masuk sekolaa tuh . 




dengan yang ta seberapa semangat aku gagah menghadirkan 
diri ke sekolah tuh ^,^ . hmmm . . berdegup kencang aku 
aku dibuatnyeee , HAHA :D . almaklumlah masuk skola tuh balek .
kalaw tidak sekolaa kat smv slim river .






pukul 9 aku pegi sekola tuh tadik , HAHA ;D
sesuka haty aku jee pegi lambat . 
PADAN MUKE kena marah dengan ayah aku tadik :) 
ngee . . ta takowt . keh3 ;) dalam haty takut .
membebel ayah tadik , dye marah sebab lambat sangat .
bukan tuh jee aku neyh degil sangat na pakai baju bese 
pegi sekolaa tuh , kan da kena marahh . 




dah lepas daftar tuh , teros cikgu sarah suruh aku amek 
examm . awww ~ terkejot sunggoh aku , na jawab exam .
sepatah haramm pown aku ta bace ape apee langsung . 
then , ckgu sarah cakap 'hari neyh exam BM jee' . 
ayah aku pown suruh aku amek exam , mule mule aku degil 
tamau amek exam . pikir pikir balek amek jugak lhaa :)
demi mase depan aku , ceeewaaaah ~ . nak muntah aku :))






dah lha pegi sekola tuh ta bawak beg , alat tulis pown ta 
bawak . cume pen sebatang jee aku bawak . yang laen 
sengaje ditinggalkan . HAHA :D , bagos bukan ^__^. 
sebab rohaya cakap aryny adee exam ! punce nye aku 
tinggalkan beg sebab tana amek exam ^,^ .HAHA :D 




cikgu sarah pown ajak aku kedewan , 
dah lhaa pen tertinggal kat pejabat . adeess ~ 
aku dgn bebesar haty pown sedekah jee lhaa pen tuh 
kat pejabat , hehee . aku pown lari lhaa pegi at kereta 
ayah aku , mane lha taw kowt kowt ade pen dlm kete kan ^,^ .
tengok tengok ayah teros bagi pen dye at aku ,
mekaseh lhaa ayh ! HAHA :D






okay , mase aku masuk dewan ngn cikgu sarah , 
mate mate bebudak sume tengok aku , malu deyh ! ! 
sume pakat tanye " eh fara , masuk sini balek kee" .
aku pown tersengih sengih cam kerang busuk kat diowang . 
dah lhaa dapat tempat dduk belakang sekali . 
banyak budak india pulak tuh . hmmm , 
aku pown maen hentam sajee jawab exam tuh . 






dah abis exam , aku teros pegi kat rohaya , sebab mase 
tuh waktu rehat . punye ramai budak terkejot aku sekolaa
situ balekk . heyy ! suke aty aku lhaa na sekola mne sekali pown . pas rehat exam bm kertas 2 pulak . 






mase exam bm kertas 2 , cikgu cikgu dok lalu lalang depan aku . 
sume pakat tanye " eh fara rupenyee . dulu sekolaa laen kan ?
lame cekgu ta nmpak kamoo fara , " . aku pown tersimpul malu 
tersengih lagik cam kerang busuk ^___^ . ngeeee :))




dah abis exam balek lhaa , takkan menapak pulak kat sekolaa 
tuh . dah sampaai rumah , aku mule lhaa berceloteh cam budak 
kecik citer at ibu aku pasal kat sekolaa tadik . ibu gelakk jee
.. HAHAAHAHHAAHA . 




ta lame pastuh kak aina yang cute lagik sweet tuh text aku . 
dye pown terkejot tibe2 aku pindah blek skolaa tercintaa tuh . 








okay lhaa da penat menaippp :) k , bai . 









No comments: