bersama orang tersayang

okay  semalam pegi keluar dengan rohaya , zaty & zimah .

thanx taw coz da ajak aku keluar sekali ngn korang .

aku pown tataw nak buat apee kat rumah toh yang 

aku join sekali dengan korang . best weyh lepak 

dengan korang , aku ta taw pulak rohaya na ajak 

abang hanis , syafiq dengan mat . ta sangka 

pulak diorang na datang . tapy bile diorang sampai 

teros aku malu malu dengan diorang . cam hapee jee .

padahal budak sekola lamee jugak . sumpa aku 

segan dengan bebudak laki form 5 toh . HAHA :D 

terutama dengan abang hanis . mase tengah lepak 

ade text dary ayra , teroz aku ajak dye datang 

kfc lepak sekali dengan kitorang . rindu giler 

at dye . ayra datang sekejap jee , dye ade hal kowt .

comel adeq ayra semalam :) suke kaka tengok adeq .

ta lame pas ayra balek , aku 

text abg napie pulak suruh dye datang , da lame ta 

jumpee dye sejak masok asrama arytoh . ta silap

da 8 bulan ta jumpee kan abg ? ? memang ta sangka 

abg na datang . hehe . toh pown sekejap jee .

ape ape pown thanx  taw coz da luang kan mase dengan 

adeq ;) . ta lupe jugak wat ayra dengan yang lain .

hehe :)










gambar aku memang tadee , gmabar korang jee aku 

masok kan .

No comments: