tikam belakang

ta sangka aku weyh , kaw sanggop 


tikam dari belakang , kaw buruk buruk kan aku .


tapy kaw ta sedar diri kaw cam mana . 


diri kaw lebey terok taw ta . cuma kaw jea yang 


ta sedar diri kaw toh . jangan bajet bagos oke ! 


sume orang ta suke kaw lhaa . cume kaw jea yang 


tataw kan . depan depan punya lhaa baek .


tapy belakang cm harammm kannn ? 


dah lhaa kaw toh jiwa memberontak . 


suke menyusah kan orang . 


ta sangka betol aku kaw macam toh . 


kaw buruk buruk an sume orang , 


tapy kaw ta sedar diri kaw cam mana , nak aku 


bagitaw kea ? aku ta sampai aty , aku ni


ade jugak perasaan kan .


jangan sampai tahap kesabaran aku hilang weyh !


sebelum nak cakap toh , pikir dulu diri toh 


maca mana , perbaiki duluuu . 


jangan tahu nak memburuk buruk kan orang jehh .


dan memfitnah orang . berdosa taw ta . 












*aku harap kaw ubah diri kaw toh ,jangan jadi talam


2 muka tahu ? kaw depan aku punya baek , belakang cam haramm*



No comments: